Reklama na internete

Začali ste podnikať na internete a zdá sa vám, že o vás ľudia stále nevedia? Predstavme si príklad, že ste rozbehli váš biznis a venujete sa napríklad predaju a inštalácií drôtových a bezdrôtových sietí. Ponúkate skúsenosti, prax a kvalitu. Sieťové prvky ponúkate v najlepších dostupných cenových reláciách, dohodnuté realizácie, kalkulácie a inštalácie dodávate na čas no aj tak vidíte, že zákazníci preferujú konkurenciu? Platíte si za reklamu na internete a aj tak máte pocit, že sú to vyhodené peniaze? Ako prvý krok na zhodnotenie vašej reklamnej činnosti na internete musíte zvážiť analýzu kľúčových slov. Je to úplne prvý krok ak sa plánujete zviditeľniť na internete a predovšetkým na Google. Ako druhý krok by ste sa mali zamyslieť či vaša činnosť je určená pre bežných spotrebiteľov a budete sa venovať podnikaniu v sektore BTC (Business to Consumer), čo znamená, že váš produkt/služba bude vo vzťahu pre koncového zákazníka alebo model BTB (Business to Business) a týmto pádom budete, ako firma ponúkať produkty inej firme. V podstate je to vzťah napríklad medzi veľkoobchodom a predajcom. Ak si odpoviete na túto otázku, prichádza na rad tá vyššie spomínaná analýza kľúčových slov. Táto analýza tvorí základ optimalizácie pre vyhľadávače. Pri správnom zvolení kľúčových slov môžete zvýšiť návštevnosť vašej stránky, lebo o to vám primárne ide a zvýšiť tak povedomie o vašej značke, čo ma neskôr na svedomí to, že k vám privedie nových zákazníkov. Slová musia byť relevantné, a ak vo vašom segmente máte vysokú konkurenciu dokážete s nimi pracovať tak, že časom môžete svoju konkurenciu predbehnúť. Tak, ako sa posúva aj online, musíte, aj vy neustále napredovať a posúvať sa v digitálnom marketingu. Kedysi, keď ešte ľudia dostatočne nevyužívali vyhľadávače alebo len zriedka vyhľadávané dopyty, slová, obsahovali jedno, alebo dvojslovné frázy. Napredujeme a ľudia už si do vyhľadávačov nezadajú napríklad slovo „ modem“, ale majú dostatok času si prehodnotiť svoj nákup na základe odporúčaní a recenzií takže si už priamo zadajú napríklad slovo „ Káblový modem Cisco EPC3212 cena“ To znamená, že pod slovom „modem“ vás môže preskočiť konkurencia. Vždy sa na slová treba pozerať objektívne a vcítiť sa do kože potenciálneho zákazníka. Analýzu slov si viete urobiť aj vy, sú na to rôzne nástroje alebo, čo vám odporúčame viac zveriť sa do rúk špecialistov, ktorí vám dajú, aj následné odporúčania a nasmerujú vás na správnu cestu.